Anket etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Anket etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

23 Haziran 2026 Salı

KT/0p.Danışman-A 1f. İlk ACK-Anket formu (2025-2026)

KT/0p.Danışman-A 1f. İlk ACK-Anket formu (2025-2026)

(0p.Danışmanlık çalışmasıdır.)

KT_Kalite toplantılarının da bir parçasıdır.

Blog üzerine kurulu bilgilendirme sistemi dahilinde (2025-2026 için) istenen bazı veriler; 

7td_7 teorik ders odaklıdır. Öğrencilerinizin hem ders seçimine rehberlik etmek, hem de akademik ve sosyal faaliyetlerini, ödev ve projelerini desteklemek amacıyla toplanmaktadır.


Bu sistem öncelikle 2025-2026 Eğitim Öğretim yılında tüm bölüm öğrencilerinden başlayarak uygulamaya alınmıştır. 

Başka bölüm öğrencileri için de henüz bir uygulama yapılmamıştır. Ama disiplinler arası çalışmalara açığızdır. 

---

A 1f

SBP (2025-2026) Dersleri VFB ACK-Anketi-Tprj Formu-1f (2025-12-14)

https://ohusbp.blogspot.com/2025/12/ortalama-1f-form.html

Anket başındaki açıklamaları da okuyunuz.

---

Anahtar 


6 Haziran 2026 Cumartesi

0p. Danışman 2025-2026b. Anketler (Dersler) "ADA_Aktif Danışmanlık Anketi" 260613-26b 4tud/7tud - Sınıfların Karşılaştırmalı Yorumu-Teşekkürler

0p. Danışman 2025-2026b. Anketler (Dersler) "Aktif Danışmanlık Anketi"

260613-26b 4tud/7tud - Sınıfların Karşılaştırmalı Yorumu-Teşekkürler

0p. Danışman/lık

Bu duyuru da; derslere yönelik anketlere yapılan yorumları ve bölüme danışmanlık (0p.) yanıtlarımı içermektedir: 

Genel Amaç

Son haftaki derslerde KT'nın devamı bağlamında görülen dönem sonu anketlere ve belirttiğiniz kategorik görüşlerinize yine ayrıca değer verilmektedir.

Her dersin anketi tek tek incelenmekte gelecek dönem yeni düzenlemelere de böylece konu olmaktadır.

Başarınızı ve eğitiminizin kalitesini arttırmak için eksik kalan yönleriniz belirlenerek gerekli önlemler alınmaktadır.

---

ÖZET

Güncellenecektir.

613

260613-26b 4tud/7tud - Sınıfların Karşılaştırmalı Yorumu-Teşekkürler

1s 2 kat (2x) olumlu yönde iken,

Üst sınıflara geçtikçe bu fark (7x-4x arasında) olumlu yönde katlanıyor!

2s 7x ETKİN iletişim düzeyi diğerlerinden çok yüksek bir sınıf olarak zaten bu farkı yaratıyorlar!!!

3s 4x ETKİN iletişim düzeyi bazıları için diğerlerinden yüksek ve sınıf yine genel olarak bir fark  yaratıyor, mevcut içsel engelleri de seneye kadar belki aşacaklardır?

---

Trh-ders-Anket dolduran kişi-F SGiren kişi- VG-İlk Mvcut-F çalışma saat (h) - V çalışma saat - (OLUMLU kaç kat) 

3s

613-sky-6k-11kFSG-11kFG-13kVG-15kİlkM-2,5hF-3V = (OLUMLU 4x+) _ (OLUMSUZ 1x)

2s

613-içh-18k-30kFSG-31kFG-32kVG-39kİlkM-2,5hF-3V = (OLUMLU 7x+) _ (OLUMSUZ 1x)

1s

613-iye-21k-37kFG-43kFG-47kVG-55kİlkM-1hF-0,5hV = (OLUMLU 2x+) _ (OLUMSUZ 1x)

613-sp2-19k-36kFSG-42kFG-46kVG-54kİlkM-1hF-0,5hV = (OLUMLU 2x+) _ (OLUMSUZ 1x)


---

Örnek Akış Durumu Kısaltmaları ve Yorumları

İlk Sınav

sp2 

FSGiren-Finale Girer-V Girer- İlk mevcut
36kFSG-42kFG-46kVG-54kİlkM-

Kısa Yorum

FSGiren sayı, hep Finale Girer sayısından aşağı doğru düşüyor (SEBEP: Proje teslimleri)

V Girer sayısında da benzer düşüşler oluyor (SEBEP: Proje teslimleri) (Tüm bahaneler ise sınav gelince geçersiz kalıyor olsa da bunlara tutunma eğilimi sürüp gidiyor..)
 
İlk mevcut ise devamsızları da kapsar, özellikle kalabalık bir sınıfa işaret ediyor. 
İşte özellikle 1.sınıflar böyle başlayıp elene elene düşüyorlar. Ama farkındalıkları da artıyor. 

Dileğimiz; bu farkındalıkların zamanında kazanılması... 

---

Her dönem pek çok bilgilendirmeler yapılmaktadır:

Bknz. Blog/lar ve Duyurular

---

Dersler

4tud dersle ilgili görüş ve önerilere ilk yorumlarım:

---

Geçmiş 

1s

Dersleri izleyenlerin erken katılımları belirgin (Olumlu>>>Olumsuz)


İYE

613-iye-21k-37kFG-43kFG-47kVG-55kİlkM-1hF-0,5hV = (OLUMLU 2x+) _ (OLUMSUZ 1x)


608: Anketler Çok İyi 8k (Olumlu>>>Olumsuz)

606: Katılım sınırlıdır: 6k. 

İlgili görüş ve öneriler yorumlarla değerlendirilerek derse yönelik zorluklar yüz yüze yanıtlanmıştır. 


SP2

613-sp2-19k-36kFSG-42kFG-46kVG-54kİlkM-1hF-0,5hV = (OLUMLU 2x+) _ (OLUMSUZ 1x)


608: Anketler Çok İyi 7k (Olumlu>>>Olumsuz)

607: Katılım vardır: 12k. 

Ancak görüş ve öneri yoktur. Derse yönelik zorluklar yüz yüze algılanamamıştır, yanıtlanamamıştır. 


---

2s

Sıkı İzleyicilerin erken katılımları çok daha belirgin (Olumlu>>>>Olumsuz)

İÇH

613-içh-18k-30kFSG-31kFG-32kVG-39kİlkM-2,5hF-3V = (OLUMLU 7x+) _ (OLUMSUZ 1x)


608: Anketler 4k. Çok İyi (Olumlu>>>Olumsuz)

606: Katılım vardır: Tam sınıf 

İlgili görüş ve öneriler yorumlarla değerlendirilerek derse yönelik zorluklar yüz yüze yanıtlanmıştır. 


---

3s

Dersi İzleyenlerin erken katılımları yine belirgin (Olumlu>>Olumsuz)

SKY 

613-sky-6k-11kFSG-11kFG-13kVG-15kİlkM-2,5hF-3V = (OLUMLU 4x+) _ (OLUMSUZ 1x)


608: Anketler 2k. İyi (Olumlu>>Olumsuz) Dengeli 

606: KT sonrası gelecek dönem için derste öğrenci isteği ve lehine bir yeniden düzenleme yapılmıştır.

Bknz.

SKY FB Öncesi bilgilendirme ve KT

---

Anahtar

0p,0p Dannışman/lık,11-BAŞARI,116 öğrenci,2-DERS,2025-2026b,ADA_Aktif Danışmanlık  Anketi,Anket,Farkındalık,

2 Şubat 2026 Pazartesi

0p.Danışman 2025-2026g. ACİL-OGRIS-ADA_Aktif Danismanlik Anketi,anketini hemen doldurun!!!

0p.Danışman 2025-2026g. ACİL-OGRIS- ADA_Aktif Danismanlik Anketi, anketini hemen doldurun!!! 

3/2 Biterken...

Öğrencilerime dönemlik mektup

Anket raporlarınız 1 kişi dışında gitti. O ise halen dönmedi, belki dönemedi. Aramasını bekliyordum. Sonunda ben tekrar aradım ve öğrendim ki kaydını silmiş. 

Kiminizle iletişim kurmakta halen geciktiğimiz anlaşılıyor. Bu konuda benim de kusurlarım olabilir, varsa bildirin. Danışman olduklarımın dışındakilerle de bu dönem sürekli yazışıyor oldum, hala yetişemediklerim bile var. Çünkü kağıtlarınızı bir bir okumaktan ve bitirememekten şikayetçiyim. Diğer yandan bekleyen bu anket vb. görevler de beni sıkıştırıyor. Kimsenin durumunu yeteri kadar tam bilemiyorum tabii. Bu konu sizlerin öncelikle zamanında ve yerinde çaba harcamanıza değer gözüküyor...  

Hep katılımcı ve gayretli olanlarınızla ilginç ve ağır sürprizler de yaşamayı hiç istemiyorum.

Anketler sizin kendinizi ifade edebileceğiniz yerler... Rahat olun, bekletmeyin, yazıp geçin. Yazdıklarınıza da hep önem verip gerekirse ağır bile yorum yapmışımdır zaten. Ama bununla da yetinmeyelim, bire bir yazışalım. Çünkü algılarımız ve yargılarımız haliyle farklı, ama elbette her geçen gün kanalları açık tutup, karşılıklı daha da uyumlanacağız...  

Bu dönem ki gelişmelerimize şimdi bir de bu danışmanlık anketlerinin penceresinden bakılırsa; 
net, isteksiz ve biraz da garip bir şekilde açıkça yargılayıcı ve suçlayıcı olabiliyorsak, bunu biraz daha araştıralım, derim. Bu tür bir durum neden biraz daha araştırılmaya değer bir işaret barındırabilir? Birlikte yeniden sorgulayalım. 

Veya Ortalama da beklenmedik bir şekilde oldukça başarısız yöne kayıyorsa ki bu durum bekletilmeye hiç gelmez. Böyle olmasına da bazen çok şaşırırım, hele bu kadar başarısız olmaması gerekenler de varsa... ki var. Onlarla da ayrıca görüşmeliyiz, tabii. Ve buna hep açığım.

Danışmanı olmam da gerekmiyor. Önce yazın sonra da telefonumu yazılı benden isteyin vereyim!  

Bazen devamsızlık yapar haldesiniz, genellikle çok rahat iyi bir şekilde iletişim de kuranlarınız var, onlarla da halen sürpriz yaşamak şaşırtıcı olan...

Sadece ben arayınca konuşur hale gelmeyin, her kritik durumunuzu önceden mutlaka bildirin ki bileyim. Ancak şimdi sadece anketleri doldururken öğrenmeyeyim. 

Belki projeler ön plana geçiyor, haklısınız, zor da gelebilir, ama aşarsınız. Gayretinizi koruyun. 

Kendisini derslerimde kırgın hissedenleriniz, bana benim kadar kızanlarınız bile olabilir. 

Zamanında iletişim de kurarsanız, belki size tekrar bir fırsat yaratılmaya da değecektir ki, zaten bu fırsatlar her dönem tüm derslerimde baştan da artık size verilmektedir. Ama sınavlar bittikten sonra bu tür durumların telafisi artık çok zor olur. Bir daha ki dönem kalır, Gayret ve inanıcınızı hep koruyun. 

Ayakta kalmak zorundasınız, Düşünce kalkmalısınız, Çökmek olmaz. 

Birebir ilişki kurabildiğim, katılımcı ve gönüllü temsilci olacak kadar etkili olanlarınız var. Onların da gecikilmeden sınıfça desteklenmesi yine önem taşıyor. Aslında hepiniz için özen gösterilme durumları aynı kulvarda ilerliyor.  

Sınıflarda özgüvenli ve başarılı öğrencilerin artmasını diliyorum. 

O yüzden bölümün bırakılması gibi konuların da gözden kaçırılmadan ilgiye muhtaç olabildikleri derhal burada söylenilmeliydi. Hatta bu konuda da gecikildi bile. Bu durum her paydaş adına oldukça üzücüdür ve hep böyle olacaktır. 

Belki projeleri gecikmeli de olsa telafi edebilme moraline ihtiyacınız var. Bilemiyorum... Konuşmalısınız. Ekip olup her türlü yaralarınızı birlikte iyileştirmelisiniz. Bize ihtiyacınız olunca sanırım yeteri kadar da yanınızdayız? İfade edin ki bilelim... 

Derslerimde de eminim ki, başarılı olamayanlar çok olduğu için bu morali size her sınav kağıdı okumamda da pek veremediğimi de görerek devam ediyorum.

Sizler derslerden ve bölümden daha fazla vazgeçmeden sizlerin bölüme mutlaka geri kazandırılmanız için uğraşılmaya değer olduğunuzu bilerek bu satırları yazmak istediğimi görüyorsunuz.

Benzer bu tür zor durumları yaşayanların da küsme ihtimallerini görerek belki artık bu durumların da önüne geçmemiz gerektiğini yeniden kavrayıp vurgulamış olayım. 

Gençlerimizin bu tür kararlarda geleceği belki kararmaz, hatta aydınlanabilir de, ama bölüm adına harcanan emekler de açıkça ortada dururken, bu durum aslında oldukça üzücüdür.

Bu yazı ortak ve organize bir çabaya güncel davetimdir.

İyi çalışmaları diliyorum.  

---

Halen Doldurmayanlara, 

GRUPTA YOKLARSA BULUP, İLETİN ve EKLEYİN:

Her şeyi sınıfındakilere de iletin grupta olsalar Da tekrar yazıp ardından arayın.
Artık her konuda bir sıralamaya girdiniz, size de ona göre ilgi gösterilir.

OGRIS - Aktif Danışmanlık Sisteminden (ADS) her dönem sonu ve başı gelen mesajlarınıza bakıp, durumunuzu araştırın!

Size bire bir WhatsApp ADS grubundan da bu link iletiliyor, hala soruyorsunuz, tıklayın!

Doldurmayanlara, özellikle hemen duyurun! Sizi sıraya koyuyorum, her gecikmeniz kayda giriyor!

Kaçırmadan bu bloglara da tek tek üye olun ve önce bu blog mesajlarını da anında okuyun! Tekrar yok!

---

Etkin İletişim

3/2 pm : Grup kuruldu, üye de oldunuz. Anketi hala doldurmayanlar alttalar!

3/2 am : 

Danışmanı olduğum öğrenciler bir grup kurun ve anında haberleşin. Peşinizden koşturmayın!

2 gündür anketi doldurmayana ve dönüş yapmayanlara artık olumsuz rapor vereceğim!

0p.Danışman-ACİL-OGRIS anketini hemen doldurun!!!

---

OGRIS anketini hemen doldurun!!! 

Bu sayfanın da duyuru başlığından linkini alıp, sınıfa/grubunuza hemen gönderin!

(Blog üstüne konan her duyuruda da bunu yapın!!) 

+Dolduranlar,

Aktif Danışmanlık Sistemi üzerinden de bana mesajla hemen haber verin!

Önce bu anketinizin sisteme dolup gelmesi bekleniyor. Yoksa yazışmalarda gecikme olur, zaten yeterince de olmuş durumda, bu da ciddi bir sorun yaratıyor.

OGRİS teki aktif danışmanlık sisteminizde anketi doldurmayan öğrencilerimiz tek tek alttadır. 

Onlar için danışman tarafından doldurulması gereken yerler de bulunmaktadır. 

Bireysel raporunuz ancak bu şekilde tamamlanınca gönderilmiş olacaktır.  

Ancak bu konu ile ilgili bir değerlendirme raporunun danışman tarafından yazılmış olması için bugün 1 saat içinde gecikilmeden bu anketi doldurmanız gerekiyor. Artık daha fazla beklenilemez...

Tekrar Bakacağım!

3/2 - am size böyle kaç kez söylemek gerekiyor?

2/2-15:30 2 kişi doldurmuş.  

2/2-15:00 Değişmedi!!  

2/2-14:30 Değişmedi!! 

2/2-14:00 1 kişi doldurmuş.

---

+Dolduranlar 

(sıraya alınıyor...!)

Doldurmayanlara özellikle duyurun !

-Devamsız -3 ve Okulu Bırakanlar: -1, -2

+1.EBRAR KARDAŞ


-1.MERT SEZEN


+8.HACI ABDULLAH KIYAN


+3.MEHMET ALİ YALÇIN


+2.ATAKAN ÇELİK KEMER


ENES KAZAK


-3.TUĞBA BOZDAĞ


5+ZEHRA YELİZ KOCATÜRK


+7.ÖZLEM YENİÇERİ


6+SÜLEYMAN ENES KAYNAK

MUHAMMET 


4+MUSTAFA AKBAŞ


-2.MUSTAFA CEM AKSOY




---

Doldurmayanlara,

özellikle hemen duyurun ! Sıraya koyuyorum her gecikmeniz kayda giriyor.

---

Anahtar

!!!,0p,Anket,Danışman,Mektup,OGRIS,ADA_Aktif Danismanlik Anketi,

0p.Danışman-A 1f ACK-Anket formu (2025-2026)

0p.Danışman-A 1f. İlk ACK-Anket formu (2025-2026)

(0p.Danışmanlık çalışmasıdır.)

Blog üzerine kurulu bilgilendirme sistemi dahilinde istenen bazı veriler; 

7td_7 teorik ders odaklıdır. Öğrencilerinizin hem ders seçimine rehberlik etmek, hem de akademik ve sosyal faaliyetlerini, ödev ve projelerini desteklemek amacıyla toplanmaktadır.

Bu sistem öncelikle 2025-2026 Eğitim Öğretim yılında tüm bölüm öğrencilerinden başlayarak uygulamaya alınmıştır. Başka bölüm öğrencileri için de henüz bir uygulama yapılmamıştır. Ama disiplinler arası çalışmalara açığızdır. 

---
A 1f

SBP Dersleri VFB Not-Sunum-Tprj Formu-1f-2025-12-14

https://ohusbp.blogspot.com/2025/12/ortalama-1f-form.html

---

Uyarılar

3/2 Dolduran sayısı: 1
  1. Size özel bu anketi (1f) doldurun denildi, paylaşıldı.
  2. Yoksa genel durumunuzu hiç bilemem. ör: ort. yazın, 
  3. Sınavlarımda size ola ki; 40+60 çarpanlarına göre geçmeniz için çaba sarf ettiğimde de pek işe yaramıyor, yine kalıyorsunuz, 
  4. sp1 yayımlanmadan doldurun,
  5. Kalırsanız bir daha da daha zor geçersiniz, bölüm sizi böyle zorlar, bari sınırdaysanız kalmayın... 
  6. Siz kendinizi düşünmezseniz, kimse de bu kadar uğraşıp, düşünemez...  
---

2025

31/12 Dolduran sayısı: 1

---

1f Anket formu blog sayfasında sizinledir. 

Bknz. 1f Anket formu blog sayfası 

SBP Dersleri VFB Not-Sunum-Tprj Formu-1f-2025-12-14

https://ohusbp.blogspot.com/2025/12/ortalama-1f-form.html

---

Anketlerle çalışmak 

Anket hazırlamaya, doldurmaya ve daha hızlı etkin iletişim kurmaya çoktan alışmalıydınz, ancak siz bu konuda da hiç çalışmadınız, kendinizi geliştirmediniz.

Böyle giderse, aynı dili konuşsak bile anlaşabilmek de zorluk çektiğimiz için derste, ödevlerde ve sınavlarda hep eksik kalan bir şeyleri tamamlamanız da mümkün olamamaktadır.

Uzak ve aksi yolları tercih edenlerle bağımız artık iyice kopar!

Bknz. Üst menü

Çağrı

---

Anahtar 

0p.Danışman,1.kuşak,11-BAŞARI,2.kuşak,2025+,3.kuşak,3gd,4bd,A 1f,ACK-Dersleri,Anket,Kalite,NİĞDE OHU SBP,NOHU SBP,NOHU-MF-SBP-SS-PEF,OHU SBP,Öğrenci,SKT,SKT_Son Kalite Toplantısı,ACK-Anketi, 

14 Ocak 2026 Çarşamba

İlk Anket (A 1f)

İlk Anket (A 1f) (3gd-PKT,SC,SP1) (2025-2026)

3 güz dersinin anketleri üzerinden sınıflara ve derslere dair final notları sonrası döneme ait son yorumlar

Başarınızı öngörebilmek ve gerçeğe yakınsayarak desteklemek için anketi doldurun:


Bütünlemede başarılar.

---

DERSLERDE YOKLAMA ile SINAVLARDA DA DEVAMSIZLIKLARINA KARŞIN KURAL İHALLERİNE KALKIŞANLAR:

Bknz Üst Menü ve Duyurular. (Sizlerle zenginleşiyor) 

Bu sene yine ihlalde bulunanların açtığı bir dönemle seneye başladık: 
  • İhaleller yine hem 3.s lardan hem de 1.s lardan geldi. 
  • 1.s lardan farklı ihlallerle de karşılaştık...  
  • Bölüm yapısında öğrencilerin yarattığı riskler de her yıl giderek artıyor!
---

DUYURULARA İLGİSİZLİK


Onlar da artık sadeleştirilip azaltılacaktır.

Kendi kendinizi ... aydınlatarak aydınlanırsınız.

Öz eleştiri yapamayan gelişemez!

Spekülasyonlara yada manipülasyonlara kapılır...

---

PKT

Kuramsal bir dersin ağırlığı altında ezilmeniz doğal.

Dersle ilgili deneyimi böyle sınavlara bırakıp, oldukça gecikmeli edinmenin artık bir kayıp olduğunu nihayet kavradınız.

SC

Ders ilk kez açıldı, programda zorunlu olması gerekirken seçmeli görünümde kalsa da temel bir ders.

Orta öğrenimdeki eksiklikleriniz çok bariz, hal böyle iken, coğrafyasız plancı olunamayacağını da görmüş olmanız en azından sevindirici.

SP1

Anketlerde dersi ve öğretim üyesini olumsuz dereceleri seçerek kötülemeyi tercih edenleriniz de var.

Hiç bir derste az bir çalışmayla hatta devamsızlıklar içinde kalarak başarı beklenemez...

Bunun üstüne birbirinin yerine imza atarak sınırların da oldukça dışına çıkacak tarzda olanlar hiçte  beklenen bir tutum içinde değiller...

Havai bir sınıf olmaktan çıkmanız daha fazla zaman almasın, bir dönem boyunca harcadığımız emeklere de yazık olmasın...

Bu yıla ve (2025 girişli) 1.sınıfa özgü farklı durumlar:

Hatta başkasının yerine imza atmak gibi sorunlar ve ciddiyetsizlikler bu konuyu daha uç noktalara kadar da götürmektedir! 
Bu tür durumlar affedilemez, o hafta her ikisi de devamsızlık alır, bununla da kalmaz:
Öğrenci daha da ileri giderse, disipline sevk edilir! Sonuçlarına da katlanır!!

Bknz. Geçmiş (Temel Blog ve 1.s. Blog)

---

Anahtar

PKT,SC,SP1,Anketler,Sınav,Analiz,Ders Sınav Analizi,İlgisizlik,Başarısızlık,1f,

Yıllık ve Sayısal Etiketler (Diğer Etiket:Alfabetik sıralılar sağ en üst) (Sıklık sırası s

2025-2026 Güz. Dersler (9tud)

2025-2026 Güz. Dersler (9tud) Tablo 624. 2026-2027 Güz Dersler Listesi Dönem Ders Adı Dili Saat 2025-2026 SBP4031 - TEKNOLOJİ, ÜRETİ...